20 Haziran 2012 Çarşamba

LeBron 5.Maç İçin Hazır



Miami Heat 2012 finallerini kazanmaya bir adım daha yaklaşmak için Çarşamba gecesi bir fırsata sahipti ama LeBron'un bacağına kramp girmesi takımını şampiyonluktan,onu da yüzükten edebilirdi.LeBron bu yüzden oturmayı seçmedi ve oyuna girdi.Çok kritik bir üçlüğe imza attı.Spoelstra bu konu hakkında;

''Onunla konuşmuştum,bacağında bir kramp vardı.Maçtan kopamayacağını söyledi ve yaptı da,oyuna girdi.Muhtemelen çok rahatsız hissetmiştir'' dedi.LeBron ise maç sonrası yaptığı basın toplantısında;

''Sakatlanmadığı biliyordum,bacağımda kramp vardı.Yürümeye çalıştım ama yapamadım.Bu yüzden Jay Sabol(görevli) ve Juan Howard yanıma gelip beni benche götürdüler.Şu an iyiyim ve yürüyebiliyorum'' dedi.James ayrıca:

''Çok daha iyi hissediyorum,nasıl iyi hissettiğimi yarın göreceğiz'' şeklinde iddaalı bir açıklamada yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

The King

The King